تبلیغات
دلتنگی - مشخصات فنی پژو 207

مشخصات فنی پژو 207

سه شنبه 12 مرداد 1389 09:04 ب.ظنویسنده : رها

 

معرفی خودرو ....

پژو 207 آی

تجربه تمایز
در طراحی خودرو زیبا و اسپرت 207آی از آخرین تكنولوژی های روز استفاده شده است. 207آی به دلیل چالاكی و قابلیت های دینامیكی بالا، مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهای روز اروپا از محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است. پژو 207آی با ظاهری چالاك و استایلی زیبا و نمای داخلی شكیل، احساس آرامش و وقار خاصی را به سرنشینان خویش می دهد. در طراحی و تولید پژو 207آی از جدیدترین دستاوردهای فنی و مهندسی دنیا استفاده شده است.در ایران با سطح تجهیزات فول آپشن و در نوع گیربكس دستی و اتوماتیك به بازار عرضه می شود. 207آی علاوه بر ایران خودرو در كشورهایی كه شریك تجاری پژو محسوب می شوند از قبیل برز‫یل، آرژانتین، مالز‫ی، چین نیز تولید و عرضه و می شود.
207آی با توجه به نوع جاده های كشور، نوع سوخت موجود دركشور و آب و هوای مناطق مختلف ایران، متناسب سازی شده و با این موارد كاملاً همخوانی دارد.  مصرف سوخت پائین موتور TU5 در كنار قدرت موتور بالای آن از جمله مزایای 207آی است. 
شبكه گسترده فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو، كیفیت 207آی را تضمین می كند. دوام و عمر بالای قطعات خودرو می تواند در كاهش هزینه های نگهداری 207آی بسیار موثر باشد.


مشخصات فنی نوع اتوماتیک

موتور نوع N6A (TU5JP4)
حجم 1587 سی سی
تعداد سیلندر 4
نسبت تراکم 10.5 بر یک
کورس / قطر داخلی سیلندر S:82mm/B:78.5mm
حداکثر قدرت 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
نوع سیستم سوخت رسانی چند نقطه ای با پاشش الکترونیکی
نوع سوخت بنزین با اکتان 95
تعداد سوپاپ 16
سیستم احتراق احتراق داخلی (جرقه ای)
حد آلایندگی یورو 3
سیستم سوخت رسانی تزریق الکترونیکی
نوع انژکتور بوش
انتقال قدرت جعبه دنده 4 دنده اتوماتیک
کلاچ هیدرولیکی و الکترونیکی
موقعیت دیفرانسیل جلو
عملکرد حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا 100 کیلومتر  در ساعت 11.4 ثانیه
مصرف سوخت (لیتر در 100 کیلومتر) شهر 9.9
بزرگراه 5.5
ترکیبی 7.1
با سرعت ثابت 90 کیلومتر در ساعت 6.1
ظرفیت ها (لیتر) باک بنزین 50
صندوق عقب 245
فرمان نوع هیدرولیک
قابلیت تنظیم دارد
جعبه فرمان پینیون و دنده شانه ای
تعداد دور چرخش قفل به قفل 3.8
 ترمزها نوع هیدرولیكی دو مداره
ترمز جلو دیسكی تهویه شونده
ترمز عقب دیسكی
سیستم تعلیق جلو پایه های مک فرسون
عقب بازوئی با میله پیچشی
وزن (كیلوگرم) وزن تقریبی بدون سرنشین با باك پر 1096
حداكثر وزن مجاز 1567
حداكثروزن مجاز یدک کشی 2504
حداكثر بار بر محور عقب 780
حداكثر بار بر محور جلو 855


مشخصات فنی نوع معمولی

موتور نوع N6A (TU5JP4)
حجم 1587 سی سی
تعداد سیلندر 4
نسبت تراکم 10.5 بر یک
کورس / قطر داخلی سیلندر S:82mm/B:78.5mm
حداکثر قدرت 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
نوع سیستم سوخت رسانی چند نقطه ای با پاشش الکترونیکی
نوع سوخت بنزین با اکتان 95
تعداد سوپاپ 16
سیستم احتراق احتراق داخلی (جرقه ای)
حد آلایندگی یورو 3
سیستم سوخت رسانی تزریق الکترونیکی
نوع انژکتور بوش
انتقال قدرت جعبه دنده 5 دنده دستی
کلاچ تک صفحه‌ای خشک - مکانیکی
موقعیت دیفرانسیل جلو
عملکرد حداکثر سرعت 198 کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا 100 کیلومتر  در ساعت 9.6 ثانیه
مصرف سوخت (لیتر در 100 کیلومتر) شهر 8.6
بزرگراه 5.1
ترکیبی 6.4
با سرعت ثابت 90 کیلومتر در ساعت 5.9
ظرفیت ها (لیتر) باک بنزین 50
صندوق عقب 245
فرمان نوع هیدرولیک
قابلیت تنظیم دارد
جعبه فرمان پینیون و دنده شانه ای
تعداد دور چرخش قفل به قفل 3.8
 ترمزها نوع هیدرولیكی دو مداره
ترمز جلو دیسكی تهویه شونده
ترمز عقب دیسكی
سیستم تعلیق جلو پایه های مک فرسون
عقب بازوئی با میله پیچشی
وزن (كیلوگرم) وزن تقریبی بدون سرنشین با باك پر 1054
حداكثر وزن مجاز 1567
حداكثروزن مجاز یدک کشی 2467
حداكثر بار بر محور عقب 780
حداكثر بار بر محور جلو 855


ایمنی و تجهیزات ...

سوییچ سوئیچ همراه با ریموت كنترل
قفل مرکزی دارد
کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه‌ای با پیش کشنده
کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه ای
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو دارد
دماسنج روی داشبورد
قابلیت تنظیم چراغ از داخل
تور نگهدارنده اشیاء (صندوق عقب)
چراغ مه شکن جلو
چراغ مه شکن عقب
ترمز ضد قفل ( ABS)
بازشدن قفل­ درب­ها پس از تصادف (در صورت فعال شدن Airbag)
سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)
 فعال شدن فلاشر بعد از ترمز شدید
 سیستم هشدار دهنده درب صندوق عقب
 گرم­کن اتوماتیک شیشه عقب و آینه­های جانبی
 برف پاک­کن عقب

منبع : ایران خودرو


آخرین ویرایش: - -

 
دوشنبه 16 مرداد 1396 07:02 ق.ظ
Hi there i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere,
when i read this post i thought i could also make
comment due to this sensible paragraph.
یکشنبه 15 مرداد 1396 06:02 ق.ظ
Great work! That is the kind of information that are meant to be shared around the web.

Disgrace on Google for not positioning this submit higher!
Come on over and discuss with my website . Thank you =)
جمعه 16 تیر 1396 05:19 ب.ظ
Nice post. I used to be checking constantly this blog and I am impressed!

Very useful info particularly the final part :) I handle such info much.
I was seeking this particular information for a long
time. Thank you and best of luck.
جمعه 2 تیر 1396 06:38 ب.ظ
بسیار ریشه از خود نوشتن در حالی
که ظاهر شدن مناسب ابتدا آیا نه نشستن خوب با من پس
از برخی از زمان. جایی در
سراسر پاراگراف شما موفق به من مؤمن متاسفانه فقط برای کوتاه در حالی که.
من هنوز مشکل خود را با فراز در منطق
و یک خواهد را خوب به پر کسانی
که معافیت. اگر شما که می توانید انجام من می قطعا تا پایان
تحت تاثیر قرار داد.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 12:25 ب.ظ
Woah! I'm really digging the template/theme of this site.
It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard to get that "perfect balance"
between usability and visual appearance. I must say that you've done a superb job with this.
Additionally, the blog loads super fast for me on Internet
explorer. Excellent Blog!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر